مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 08:252020-06-29سياسي

مردم به فلسفه زیارت امامزادگان توجه داشته باشند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان درباره اهمیت ارج نهادن به امامزاده های استان گفت: مردم باید به فلسفه زیارت امامزادگان توجه خاصی داشته و برای زیارت مرقد این بزرگان اهتمام بورزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل و مسئولان اوقاف و امور خیریه استان سمنان به مناسبت دهه کرامت و به میزبانی دفتر خود در سمنان، ضمن اشاره به ضرورت ارتقای جایگاه امامزاده ها در سطح استان بیان کرد: مردم باید به فلسفه زیارت امامزادگان توجه داشته باشند و برای زیارت مرقد مطهر امامزادگان اهتمام بورزند وی با بیان اینکه وجود امامزادگان پر تعداد در تمامی استان نشان می دهد که مردم این منطقه دارای تدین و ولایتمداری ویژه ای هستند، ابراز کرد: یکی از ویژگی های مردم استان این است که به همجواری با این امامزادگان افتخار می کنند.

امام جمعه سمنان با اشاره به قرارگیری این استان در میان مسیر حرم تا حرم و به خصوص نزدیک به حرم امام رضا (ع) بیان کرد: مردم استان سمنان مهر خدمت رسانی به زائران علی بن موسی الرضا (ع) را بر سینه دارند و به این امر افتخار می کنند.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه استان سمنان امتیازات زیادی دارد، ابراز کرد: یکی از بارزترین این امتیازات، وجود امامزادگان بزرگواری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به فلسفه زیارت امامزادگان توجه داشته باشند

مردم به فلسفه زیارت امامزادگان توجه داشته باشند