مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 08:552020-06-29بين الملل

همه در بلندپروازی های نتانیاهو بازنده هستند


روزنامه گاردین در تحلیلی درباره طرح دولت رژیم صهیونیستی برای الحاق مناطق کرانه باختری معتقد است که این طرح هم به منطقه، هم جامعه بین المللی و هم خود اسراییل آسیب وارد خواهد کرد .

- روزنامه گاردین در تحلیلی درباره طرح دولت رژیم صهیونیستی برای الحاق مناطق کرانه باختری معتقد است که این طرح "هم به منطقه، هم جامعه بین المللی و هم خود اسراییل آسیب وارد خواهد کرد".

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه گاردین در این تحلیل نوشته است: طرح بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل الحاق بخشهای بزرگی از کرانه باختری و غور اردن است اما احتمالا او موعد اول ژوییه برای اجرای این طرح را به دلیل مخالفتهای آمریکا و مخالفتهای داخلی با ابعاد و سرعت اجرای طرح از دست بدهد.

در ادامه این مطلب آمده است: اگرچه به نظر می رسد که نتانیاهو مصمم به ادامه این مسیر است به سختی می توان نکته مثبتی در این طرح که طبق قوانین بین المللی غیرقانونی است، دید.

این طرح زخمی مرگبار به فلسطینی ها وارد می کند اما در عین حال به اسراییل، ثبات منطقه ای و جامعه بین المللی نیز آسیب وارد می کند؛ جامعه ای که از زمان حمایت بریتانیا از به اصطلاح طرح سرزمین ملی برای مردم یهود در سال 1917 تا کنون به طرزی بیهوده درگیر نزاع اسراییل با فلسطین بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه در بلندپروازی های نتانیاهو بازنده هستند

همه در بلندپروازی های نتانیاهو بازنده هستند