مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 09:052020-06-29بين الملل

تظاهرات در نوربورگ آلمان در اعتراض به طرح الحاق


فلسطینیان مقیم آلمان تظاهراتی را در مرکز محله نوربورگ واقع در ایالتی در غرب آلمان در اعتراض به طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی به راه انداختند.

- فلسطینیان مقیم آلمان تظاهراتی را در مرکز محله "نوربورگ" واقع در ایالتی در غرب آلمان در اعتراض به طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی به راه انداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری صفا، فعالانی از جنبش بی دی اس یا همان تحریم رژیم صهیونیستی، شهروندان آلمانی و اتباع خارجی، فعالان حقوقی اتباع فلسطینی و عربی در این تظاهرات شرکت کردند.

تظاهرکنندگان با سر دادن شعارهایی طرح به اصطلاح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن و طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی را محکوم کردند که هدف از این طرح بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، الحاق مساحت گسترده ای از مناطق کرانه باختری، غور اردن (دره اردن) و شمال بحر المیت و اعمال حاکمیت اسراییل بر تمامی شهرک هاست و این طرح با تمامی قطعنامه های بین المللی از جمله قطعنامه 2334 تناقض دارد که شهرک سازی را محکوم و آن را غیرقانونی می داند.

تظاهرکنندگان از جامعه جهانی خواستند تا فورا اقدامات عملی را به منظور ممانعت از این اقدام رژیم صهیونیستی اتخاذ کنند و محکومیت های لفظی و مخالفت های کلامی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات در نوربورگ آلمان در اعتراض به طرح الحاق

تظاهرات در نوربورگ آلمان در اعتراض به طرح الحاق