مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 09:102020-06-29اقتصادي

فروش الکل دانشگاهی با نرخ های متنوع!


پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز جامعه به استفاده از مواد ضدعفونی بسیاری از واحدها و تولیدی ها فعال شده و به تولید این محصولات همّت کردند.

- ایسنا/بوشهر پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز جامعه به استفاده از مواد ضدعفونی بسیاری از واحدها و تولیدی ها فعال شده و به تولید این محصولات همّت کردند.

هسته پژوهشی دانشگاه خلیج فارس بوشهر نیز با شعار دانشگاه علیه کرونا دست به تولید الکل زد تا به عنوان پایه مواد ضدعفونی کننده مورد استفاده قرار بگیرد.

در آزمایشگاه عملیات واحد مهندسی شیمی دانشگاه خلیج فارس و با استفاده از پسماند یکی از شرکت های -تولید نبات- منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، فرآیند تخمیر و بهینه سازی برای تولید و فرآوری الکل انجام می شود.

تا اینجای کار مشکلی وجود ندارد و اقدام دانشگاه در راستای رفع نیاز جامعه و حل معضل کمبود الکل و مواد بهداشتی تحسین برانگیز است، اما موضوع اصلی نحوه عرضه الکل تولید شده در این واحد است که با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد.

اطلاعیه فروش محصول این واحد با مضمون فروش الکل اتانول 75 درصد تولیدی دانشگاه خلیج فارس بوشهر لیتری 45 هزار تومان برای تمامی ادارات، سازمان ها، کالا پزشکی ها، بیمارستان ها، مطب ها و عموم با شماره تماس کارشناس فروش در فضای مجازی منتشر شده است که در تماس با این کارشناس ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش الکل دانشگاهی با نرخ های متنوع!

فروش الکل دانشگاهی با نرخ های متنوع!