مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 09:302020-06-29پزشكي

تشدید تدابیر کرونایی در اجرای طرح غربالگری بینایی کودکان در استان


معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان سمنان از ممنوعیت انجام غربالگری بینایی برای کودکان 3 تا 6 ساله در صورت داشتن علائم سرماخوردگی و کرونا خبر داد و گفت: - ایسنا/سمنان معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان سمنان از ممنوعیت انجام غربالگری بینایی برای کودکان 3 تا 6 ساله در صورت داشتن علائم سرماخوردگی و کرونا خبر داد و گفت: غربالگری کودکان مشکوک به کرونا تا دو هفته بعد از مراجعه اول  به تعویق خواهد افتاد.

انسیه ایمانی 9 تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح غربالگری بینایی کودکان 3 تا 6 سال اظهار کرد: این طرح از 15 تیرماه در سراسر استان آغاز و تا پایان مهرماه ادامه دارد.

وی با اشاره به خطر شیوع مجدد کروناویروس در کشور و استان افزود: با توجه به سیر صعودی این بیماری در کشور، فرآیند غربالگری ها با حساسیت بیشتر اجرایی می شود.

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه این حساسیت چه در ارتباط با کودکان و چه در ارتباط با غربالگران لحاظ خواهد شد ادامه داد: براساس پروتکل های اجرایی، غربالگران نیز در صورت داشتن علائم تب، لرز، سرفه، گلودرد، تنگی نفس و سایر علائم سرماخوردگی یا سابقه تماس با بیماران مبتلا یا مشکوک به کرونا مجاز به انجام غربال نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید تدابیر کرونایی در اجرای طرح غربالگری بینایی کودکان در استان

تشدید تدابیر کرونایی در اجرای طرح غربالگری بینایی کودکان در استان