مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 09:502020-06-29بين الملل

نگرانی سازمان ملل از حضور مزدوران خارجی در لیبی


هیات سازمان ملل در لیبی ضمن اشاره به شمار قربانیان ناشی از انفجار مین ها و بمب های به جا مانده از درگیری های طرابلس، حضور مزدوران خارجی در لیبی را تهدیدی برای منطقه نفتی لیبی دانست.

- هیات سازمان ملل در لیبی ضمن اشاره به شمار قربانیان ناشی از انفجار مین ها و بمب های به جا مانده از درگیری های طرابلس، حضور مزدوران خارجی در لیبی را تهدیدی برای منطقه نفتی لیبی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، هیات سازمان ملل در لیبی در پی نشست اخیر در رم با حضور استفانی ویلیامز، جانشین فرستاده سازمان ملل به لیبی و فایز سراج، نخست وزیر دولت وفاق ملی در بیانیه ای اعلام کرد، از اول ژوئن که درگیری ها پایان یافته، مین ها و بمب های کارگذاشته شده در داخل خانه ها و یا اطراف آنها بیش از 100 قربانی در میان غیرنظامیان و کادر خنثی سازی مین ها برجای گذاشتند.

دولت وفاق ملی لیبی، سازمان ملل و دیده بان حقوق بشر نیروهای وابسته به حفتر، فرمانده ارتش ملی لیبی را متهم کردند که پس از عقب نشینی دشت های مین گذاری شده ای را در مناطق جنوبی طرابلس پشت سر خود باقی گذاشته اند.

در نشست رم ویلیامز ناراحتی شدید خود را از اطلاعاتی حاکی از حضور گروه های جدیدی از مزدوران با تابعیت های مختلف در مناطق نفت خیز لیبی ابراز کرده و گفت: وجود این مزدوران خطر تبدیل منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی سازمان ملل از حضور مزدوران خارجی در لیبی

نگرانی سازمان ملل از حضور مزدوران خارجی در لیبی