مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 10:052020-06-29سياسي

قوه قضاییه در انتهای زنجیره اصلاح اجتماعی قرار دارد


رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور با بیان اینکه قوه قضاییه در انتهای زنجیره اصلاح اجتماعی قرار دارد، گفت: باید بر محور پیشگیری فرهنگی و اجتماعی با استفاده از ظرفیت های مردمی حرکت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام هادی صادقی در نشست با فعالان فرهنگی استان یزد، اظهار داشت: باید از ظرفیت فعالان فرهنگی و اجتماعی استان برای اصلاح جامعه، ارتقا وضع اجتماعی، مبارزه با فساد و مفسدان به خوبی استفاده شود.

وی تصریج کرد: در کار فرهنگی، صحبت از نزاع و درگیری بین دو تفکر است، یک تفکر انقلابی که عده ای به دنبال آن هستند و سعی می کنند آن را با آگاهی پیگیری کنند، و در مقابل این جبهه و تفکر، تفکر لیبرال وجود دارد که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته با وجود عقبه سیاسی، همواره با تکیه بر برخی از شعارها و اقدامات برای خود عقبه اجتماعی می سازد.

این مقام مسئول، تصریح کرد: به طور معمول جبهه لیبرال، مسلط به شکل دهی بدنه اجتماعی است و با ایجاد موج و موج آفرینی تمایل از درون ذهن ها و دل ها را رقم می زند.

وی بر پیگیری دغدغه های جبهه انقلاب فرهنگی بر بستر اجتماعی تأکید کرد و اظهار داشت: تمایل جبهه انقلابی، بیشتر به استفاده از قانون و قوه قهریه برای پیشبرد اهداف خود است که باید در این زمینه تجدید نظر نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه در انتهای زنجیره اصلاح اجتماعی قرار دارد

قوه قضاییه در انتهای زنجیره اصلاح اجتماعی قرار دارد