مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 10:452020-06-29سياسي

ایزدخواه: احساس خطر حامیان دولت، باعث تخریب مجلس یازدهم شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روح الله ایزدخواه به تخریب های هدف دار برخی از رسانه ها و جریانات سیاسی علیه مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: - ، روح الله ایزدخواه به تخریب های هدف دار برخی از رسانه ها و جریانات سیاسی علیه مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: اغلب نمایندگان مجلس دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته و روی حل موضوعات و مسائل اساسی کشور تمرکز جدی دارند.

وی در ادامه افزود: اینکه برخی از جریانات سیاسی فکر می کنند ظرف چند روز و یا چند هفته تحول ایجاد شود یک خواسته غیرمعقولی است؛ لذا تحول باید دائمی، مستمر، عاقلانه و منطقی باشد از این جهت نیز ناامید نیستیم و اولویت مجلس یازدهم پیگیری حل مشکلات مردم خواهد بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم عنوان کرد: چند روزی بیشتر از تشکیل کمیسیون های تخصصی مجلس نمی گذرد که پس از شکل گیری شاکله اصلی این کمیسیون ها سرعت عمل بخشیدن برای رفع مشکلات مردم اعم از معیشتی و اقتصادی دوچندان خواهد شد.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات به تخریب های هدف دار برخی از رسانه ها و جریانات سیاسی علیه مجلس یازدهم اشاره و تصریح کرد: احتمالا جریانات سیاسی حامی دولت احساس خطر کردند و فکر می کنند که مجلس یازدهم می خواهد بازی دولت را به هم بزند و ریل را تغییر خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزدخواه: احساس خطر حامیان دولت، باعث تخریب مجلس یازدهم شده است

ایزدخواه: احساس خطر حامیان دولت، باعث تخریب مجلس یازدهم شده است