مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 11:152020-06-29سياسي

آخرین تحولات مربوط به پرونده ترور سردار سلیمانی از زبان معاون ظریف


در نشست امروز نمایندگان نهادهای سیاسی، حقوقی، امنیتی، نظامی و قضایی به میزبانی معاون حقوقی و بین المللی وزارت خارجه آخرین تحولات مربوط به پرونده ترور سردار شهید سلیمانی مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در نشست امروز نمایندگان نهادهای سیاسی، حقوقی، امنیتی، نظامی و قضایی به میزبانی معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه آخرین تحولات مربوط به پرونده ترور سردار سپهبد شهید سلیمانی مورد بررسی قرار گرفت.

محسن بهاروند معاون حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه در ارتباط با برگزاری این نشست اظهار داشت: امروز جلسه هماهنگی در وزارت امور خارجه تشکیل شد.

بحمدالله قوه محترم قضاییه بصورت شبانه روزی در حال رسیدگی و بررسی شواهد و ادله گرد آوری شده است.

نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ما تا کنون حدود چهل نفر از افرادی آمریکایی که بنحوی اعم از آمرین، مباشرین و معاونین جرم در این ترور دست داشته اند را شناسایی کرده اند و تعداد دیگری از افراد از جمله چند نفر از اپراتورهای پهپادهای آمریکایی آمریکایی تا کنون شناسایی نشده اند که بزودی این کار انجام خواهد شد.

بهاروند اضافه کرد: امروز ما هماهنگ کردیم که کار را با سرعت بیشتری به پیش برده و پس از شناسایی باقیمانده افراد آمریکایی و غیر آمریکایی که در این ترور دخیل بوده اند بزودی قاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تحولات مربوط به پرونده ترور سردار سلیمانی از زبان معاون ظریف

آخرین تحولات مربوط به پرونده ترور سردار سلیمانی از زبان معاون ظریف