مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 11:252020-06-29اجتماعي

نام نویسی متقاضیان حج تمتع 1400 ادامه دارد


با توجه به لغو حج تمتع امسال از سوی عربستان، سهمیه زائرانی که امسال در کاروان ها ثبت نام کرده بودند، به سال آینده موکول می شود.

به دلیل عدم تکمیل ظرفیت کاروان ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با اعلام سعودی ها مبنی بر عدم پذیرش زائران حج از سایر کشورها و برپایی مناسک حج با حضور حدود 10 هزار زائر مشتاق از عربستان، وضعیت حج تمتع مشخص شد و دیگر زائران ایرانی امکان تشرف به حج تمتع را ندارند.

با این وجود برخی از زائران خانه خدا که سال ها در انتظار این سفر نورانی بودند، باز هم باید یک سال دیگر انتظار بکشند تا بتوانند قدم در سرزمین وحی گذاشته و حج ابراهیمی را به جا آورند.

برخی نیز که قسط اول هزینه حج را پرداخت کردند، نگران از هزینه های حج منتظر اعلام مسؤولان بودند تا اینکه به گفته علیرضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت افرادی که با پرداخت 25 میلیون تومان ثبت نام خود را قطعی کرده اند در لیست سفر به حج تمتع برای سال آینده قرار می گیرند.

همچنین افرادی که به هر دلیل امکان تشرف به حج سال آینده را ندارند، می توانن هزینه های پرداختی را با مراجعه به مدیر کاروان دریافت کنند.

البته مسؤولان حج و زیارت تأکید دارند که زائران پول حج را پس نگیرند تا بتوانند با هزینه امسال به حج سال آینده مشرف شوند و مشمول افزایش هزینه حج سال 1400 نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی متقاضیان حج تمتع 1400 ادامه دارد

نام نویسی متقاضیان حج تمتع 1400 ادامه دارد