مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 11:552020-06-29پزشكي

شرایط همدان در مواجهه با کرونا بین سبز و زرد است


رییس دانشگاه علوم پزشکی این سینا با بیان اینکه با ایثار کارکنان شرایط کل استان همدان در مواجهه با کرونا بین سبز و زرد است گفت: تعداد فوتی های کل استان 157 نفر بوده و یک هزار و 600 مورد مثبت در بیماران سرپایی گزارش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رشید حیدری مقدم عصر امروز در نشست با مدیران دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا و مسئولان بخش های مختلف مجتمع آموزشی درمانی بعثت اظهار کرد: مجتمع آموزشی درمانی بعثت از مهمترین نقاط قوت دانشگاه علوم پزشکی همدان است و ما قدردان زحمات همه تلاشگران این مجموعه هستیم.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی برای نخستین بار توانمندی دنیا با معیار واحدی به نام مقابله با کرونا اندازه گیری می شود، گفت: طبق آخرین آمار جهانی بیش از 10 میلیون نفر به کرونا آلوده شدند و مرگ 500 هزار نفر در جهان بر اثر این بیماری رخ داده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی این سینا با اشاره به اینکه تاریخ بشر شاهد همه گیری های جهانی بسیاری بوده است؛ فرصت خدمت رسانی در این مقطع زمانی را بسیار ارزشمند دانست.

وی با یادآوری اینکه امروزه با عبور از جنگ های فیزیکی ما سربازان جنگ های دنیای جدید هستیم، اظهار کرد: باید در این شرایط به عنوان افرادی که در خط مقدم بحران هستند، مبارزه کنیم و تمام توان مدیریتی خود را در این بحران به کار گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط همدان در مواجهه با کرونا بین سبز و زرد است

شرایط همدان در مواجهه با کرونا بین سبز و زرد است