مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 12:102020-06-29سياسي

اعتبارات در جای اصلی خود هزینه نشده است/ جلوگیری از هرز رفت منابع


نماینده سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس گفت: امروز در برخی از موارد اعتبارات استان در جایگاه اصلی خود هزینه نشده و شاهد هرز رفت منابع هستیم که باید از این مقوله جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس گلرو بعدازظهر دوشنبه در جلسه بررسی و رسیدگی به مسائل و موارد پیرامون شهر شهمیرزاد به میزبانی شهرداری این شهر ضمن بیان اینکه امروز در برخی از موارد و طرح ها، اعتبارات در جایگاه اصلی خود هزینه نشده است، اظهار داشت: شاهد هرز رفت منابع و اعتبارات هستیم که باید برای توجه به آیندگان، از این مقوله جلوگیری شود.

وی بابیان اینکه وظایف مسئولان و نمایندگان، هرکدام به صورت مجزا تعریف شده است، خاطرنشان کرد: در اجرای طرح ها و پروژه ها، باید دو نگاه کوتاه مدت و بلندمدت را همواره مدنظر داشته باشیم.

فرهنگ سازی برای استفاده بهینه از طرح های شهری نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی شهر با تأکید بر اینکه کوتاه مدت یعنی اینکه بتوانیم نیازمندی های شهری شهروندان را در کوتاه ترین زمان ممکن و با شرایط موجود، برطرف سازیم، افزود: همه ما در حوزه حفظ و حراست از منابع و سرمایه های ملی، در برابر نسل آینده مسئولیم و در اجرای طرح ها و پروژه ها با نگاه استراتژیک، از هدر رفت منابع جلوگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات در جای اصلی خود هزینه نشده است/ جلوگیری از هرز رفت منابع

اعتبارات در جای اصلی خود هزینه نشده است/ جلوگیری از هرز رفت منابع