مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 12:352020-06-29سياسي

راه های روستایی قزوین 800 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم تمام راه های روستایی استان قزوین را اصلاح کنیم به 800 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

- لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از راه قزوین، الموت، تنکابن که با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت با اشاره به مشکلات منطقه الموت، تصریح کرد: برای ورود به منطقه الموت دو راه ورودی وجود دارد، یک ورودی از سمت قسطین لار و مسیر دیگر جاده بهرام آباد به مرکزیت رازمیان است، جاده بهرام آباد به شدت فرسوده شده و نیازمند روکش آسفالت است.

وی افزود: جاده بهرام آباد از قزوین تا رازمیان مناسب نیست و چندین بار شاهد رانش زمین و ریزش کوه بودیم به طوری که افراد و خودروها آسیب می بیند، استانداری قزوین 50 میلیارد تومان برای انجام روکش آسفالت راه های این منطقه در نظر گرفته و تخصیص 100 میلیارد تومان دیگر هم از سوی وزارت راه و شهرسازی به این موضوع درخواست ما است.

سیاهکلی بیان کرد: اگر بخواهیم وضعیت جاده های روستایی استان را به صورت کلی بهبود بخشیم به 800 میلیارد تومان نیاز داریم، اما اگر بخواهیم از وضعیت فلاکت بار نجات پیدا کنیم حداقل صد میلیارد تومان نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های روستایی قزوین 800 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

راه های روستایی قزوین 800 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد