مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 13:052020-06-29اقتصادي

90 درصد چادرهای مشکی وارداتی است/ اما و اگرهای مسؤولان برای توسعه تولید+ فیلم


به گفته مسؤولان درصورتی که کارخانه حجاب شهرکرد مورد حمایت جدی قرار بگیرد، توان تولید 25 درصد نیاز کشور به چادر مشکی را دارد.

-   کارخانه حجاب شهرکرد، تنها تولیدکننده چادر مشکی در کشور اما جالب است که چادر که یکی از پوشاک ویژه ایرانی ها و شاید مختص زنان ایرانی است تنها 10 درصد یا در بهترین حالت 30 درصدش در کشور خودمان تولید می شود و بقیه از بیرون وارد می شود.

یکی از بزرگترین کارخانه های تولید چادر مشکی در کشور کارخانه حجاب شهرکرد است که بعد از خروج رقبای داخلی اش از صحنه تولید، امروز تقریبا یکه تاز عرصه تولید چادر مشکی در کشور است.

مروری بر فعالیت های کارخانه حجاب از سال 69 تا امروز کارخانه حجاب در سال 69 اولین فعالیت خود را با تولید انواع پارچه های چادری مشکی و سایر منسوجات مانند پرده ای، لباسی، مانتویی و .

آغاز کرد.

در سال 82 با خرید ماشین آلات و مایملک شرکت لاله نقش و همچنین در سال 94 با اضافه کردن یک شرکت جدید به نام میهن باف، فعالیت خود را گسترش داد و در حال حاضر علاوه بر موارد قبلی، منسوجات چاپی، رنگی و تکمیل شده، پارچه های فاستونی، نخ های الیاف کوتاه و انواع کت و شلوار مردانه را در سبد محصولات خود دارد.

کارشناسان ارزش ریالی این کارخانه را در سال 95 تا 110 میلیارد تومان تخمین زده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد چادرهای مشکی وارداتی است/ اما و اگرهای مسؤولان برای توسعه تولید+ فیلم

90 درصد چادرهای مشکی وارداتی است/ اما و اگرهای مسؤولان برای توسعه تولید+ فیلم