مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 13:552020-06-29سياسي

ایجاد اشتغال پایدار در مناطق مرزی از قاچاق جلوگیری می کند


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نبود مشاغل مولد در مناطق مرزی موجب روی آوردن ناخواسته جوانان به شبکه های قاچاق کالا می شود که در صورت یجاد اشتغال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی ظهر امروز در دیدار با اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان با تبریک دهه مبارکه کرامت و تسلیت شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش اظهار کرد: بنا به فرموده امام راحل، شهید بهشتی به تنهایی یک ملت بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: شهید بهشتی جایگاه ویژه ای نزد امام خمینی(ره) داشت و تاثیر بسزایی در پیروزی انقلاب ایفا کرد.

وی افزود: شهید بهشتی در تدوین قانون اساسی ایران اسلامی و تحول در دستگاه قضا نیز نقش کلیدی داشتند.

آیت الله حسینی شاهرودی گفت: هفتم تیر سال 60 روز بسیار تلخی برای ملت ایران بود شهادت عناصر مهمی که هر کدام مهره های تاثیرگذار در پیروزی و ادامه مسیر انقلاب بودند لطمه بزرگی برای انقلاب بود و دشمنان احساس کردند با این کار می توانند نظام را کاملا از هم بپاشند.

بیشترین زیان قاچاق کالا و ارز به مردم می رسد وی به مقوله قاچاق و تاثیرات منفی آن بر اقتصاد و تولید اشاره کرد و اظهار داشت: قاچاق از هر نوع به اقتصاد ضربه وارد می کند و بیشترین زیان را به مردم می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال پایدار در مناطق مرزی از قاچاق جلوگیری می کند

ایجاد اشتغال پایدار در مناطق مرزی از قاچاق جلوگیری می کند