مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 14:152020-06-29حوادث

متهمان پرونده فیشینگ در نیشابور دستگیر شدند


جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری متهمان فیشینگ با شگرد فروش بسته اینترنتی و شناسایی 124 شاکی در سراسر کشور خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ابراهیم قربان زاده اظهار کرد: در پی شکایت  یکی  از شهروندان در شهرستان نیشابور مبنی بر برداشت غیرمجاز 23 میلیون ریال از حساب بانکی او توسط فردی ناشناس، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت .

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: بررسی کارشناسان پلیس فتا نیشابور برابر اظهارات شاکی پرونده حاکی از آن بود که فرزند 16 ساله اش با یک کانال در شبکه اجتماعی تلگرام که تبلیغات فروش بسته های اینترنتی 10 گیگابایتی با مبلغ 2هزار تومان داشت آشنا و مشخصات کارت بانکی پدرش را ارسال  می کند که پس ازاین ماجرا ، مبلغ 23میلیون ریال به صورت غیرمجاز برداشت می شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد :کارآگاهان سایبری پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی دریافتند این  برداشت غیرمجاز به وسیله  یک ربات که توسط مدیر کانال هدایت می شد صورت گرفته است.

وی  تصریح کرد : پلیس در ادامه تحقیقات خود ، متهم پرونده که در شهرستان دیگری بود را با استفاده از شگردهای پلیسی به نیشابور هدایت و پس از هماهنگی قضایی  او را در اقدامی ضربتی دستگیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهمان پرونده فیشینگ در نیشابور دستگیر شدند

متهمان پرونده فیشینگ در نیشابور دستگیر شدند