مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 14:552020-06-29سياسي

توسعه شهری با حفظ هویت فرهنگی و تاریخی شهرها صورت خواهد گرفت


در اجرای طرح های توسعه شهری به حفظ هویت و فرهنگ و بافت تاریخی تاکید جدی داریم و آن را رعایت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر یک روزه به استان قزوین برای بازدید از طرح های جاده سازی و نیز افتتاح طرح اقدام ملی مسکن عصر دوشنبه با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد.

محمد اسلامی در این دیدار گفت: دولت عزم جدی دارد برای حل مشکل مسکن افراد نیازمند و محروم اقدام کند و در این راستا با همه مشکلات موجود با واگذاری زمین های مناسب و کاهش هزینه ساخت در صدد تأمین بخشی از نیازهاست.

وی بیان کرد: بازآفرینی شهری از دیگر کارهای خوبی است که می تواند بافت های فرسوده را از وضعیت فعلی رها کرده و شرایط زندگی بهتری برای مردم این مناطق مهیا کند.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: در توسعه شهری خیلی مقید هستیم که از دست اندازی ها جلوگیری شود و اصالت، هویت شهرها را مورد توجه قرار دهیم و از تصمیماتی که موجب خوشحالی افراد ذی نفوذ می شود، اجتناب کنیم.

اسلامی افزود: باید مراقب باشیم که مسئولیت ها فرصت کوتاهی برای خدمت است و خدای ناکرده خیانت نشود و همه خود را خدمت گذار مردم بدانیم و بدانیم این مسئولیت ها که در آن قرار داریم امانتی است که به ما سپرده شده و وظیفه داریم صداقت و امانت را رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شهری با حفظ هویت فرهنگی و تاریخی شهرها صورت خواهد گرفت

توسعه شهری با حفظ هویت فرهنگی و تاریخی شهرها صورت خواهد گرفت