مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 17:252020-06-29بين الملل

آمریکا از طریق سازمانهای بین المللی به جنایاتش مشروعیت می بخشد


شیخ «اکرم الکعبی» سازمان ملل و نهادهای بین المللی را حیاط خلوت آمریکا و ابزاری برای مشروعیت بخشی به جنایات این کشور در اشغال کشورها و چپاول منابعشان برشمرد.

- شیخ اکرم الکعبی سازمان ملل و نهادهای بین المللی را حیاط خلوت آمریکا و ابزاری برای مشروعیت بخشی به جنایات این کشور در اشغال کشورها و چپاول منابعشان برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دبیرکل جنبش النجباء عراق در سخنانی گفت: آمریکا که برای کسانی که از تاریخش خبر ندارند از تمدن حرف می زند امروز خوی وحشیگری خود را نشان داد و این چیز عجیبی نیست.

اکرم الکعبی ادامه داد: تاریخ آمریکا به صورت خلاصه دارای سه مرحله است.

مرحله اول اینکه افراد سفیدپوستی با قلب های سیاه از کل کشورهای اروپا جمع شدند تا کشور افراد سرخپوست و مسالمت جو با قلب های سفید را اشغال کرده و بین آنها بیماری و طاعون منتشر کنند تا از ساکنان اصلی کمتر از 10 درصد باقی بماند.

وی افزود: این عده خود را نیازمند برده و خدمتکار می دیدند بنابراین به مردم سیاهپوست با قلب های سفید که فقیر هم بودند حمله کرده و میلیون ها کودک و بزرگ آنها را به اسارت و بردگی گرفتند.

پس بین این سفیدپوستان اختلاف افتاد و هر طرف سعی کرد این سیاهپوستان را به عنوان جنگجو جذب کرده و با وعده آزادی فریب دهند اما همانکه درگیری تمام شد آمریکا به حقیقت وحش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا از طریق سازمانهای بین المللی به جنایاتش مشروعیت می بخشد

آمریکا از طریق سازمانهای بین المللی به جنایاتش مشروعیت می بخشد