مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 03:352020-06-30سياسي

مقاومت و شجاعت ایثارگران دشمن را مأیوس کرده است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: ایمان قوی، مقاومت و شجاعت ایثارگران دشمن را مأیوس کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عطا ناوکی در سفر خود به شهرستان بندر لنگه از خانواده شهید علی کمالی زاده ؛ جانبازان 70 درصد نجم نصاری و نجیبه آل سادات تجلیل کرد و اظهار داشت: همنشینی و دیدار با انسان هایی که مظهر نجابت، ایثار، عزت و سربلندی هستند، باعث آرامش روحی و جسمی می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با بیان اینکه ایمان قوی، مقاومت و شجاعت ایثارگران دشمن را مأیوس کرده است، افزود: خداوند متعال همه ما را در دنیا آزمایش می کند که خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان با صبر و ایستادگی خود در این آزمون پیروز شده اند.

وی شهادت را حیات مجدد دانست و ادامه داد: شهدا آگاهانه و به خاطر آرمان های بزرگ دینی حماسه آفریدند، بی شک حیات شهیدان و زنده بودن آنان سعادتی است که همه مؤمنان از آن بهره مند می شوند.

ناوکی با اشاره به اینکه جانبازان بدون هیچ چشم داشتی با خدا معامله کرده اند، گفت: جراحات ناشی از جنگ آنها را از پا در نیاورده، چون با صبر و استقامت خود به خدا توکل دارند.

وی ضمن بیان اینکه خانواده شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس الگوی برجسته جامعه به شمار می آیند، اظهار کرد: شهدا و جانبازان در تمام لحظات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت و شجاعت ایثارگران دشمن را مأیوس کرده است

مقاومت و شجاعت ایثارگران دشمن را مأیوس کرده است