مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 03:452020-06-30بين الملل

نماینده عراقی: هدف آمریکا، درگیری سرویس مبارزه با تروریسم با گروه های مقاومت است


عضو ائتلاف «دوله القانون» عراق تأکید کرد، هدف آمریکا این است که به بهانه حفظ امنیت، سرویس مبارزه با تروریسم را به درگیری با گروه های مقاومت و الحشد الشعبی سوق دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد الصیهود عضو ائتلاف دوله القانون عراق از توطئه جدید نظامیان تروریست آمریکایی در این کشور خبر داد.

الصهیود به پایگاه خبری المعلومه گفت که هدف آمریکا این است که به بهانه حفظ امنیت، سرویس مبارزه با تروریسم را به درگیری با گروه های مقاومت و الحشد الشعبی سوق دهد .

وی تأکید کرد که اطلاعات موثقی داریم که در راستای تمایل دولت عراق، آمریکا در تلاش است تا الحشد الشعبی را تضعیف کند .

این نماینده عراقی ادامه داد: تعجب می کنیم که چگونه دولت الکاظمی و سرویس مبارزه با تروریسم بدون هیچ توجیه یا مجوز قانونی، به خواست سفارت آمریکا برای بازداشت نیروهای الحشد الشعبی پاسخ مثبت می دهند .

الصهیود تأکید کرد که ما نسبت به حمله به مقرهای الحشد الشعبی ابراز انزجار می کنیم و این چیزی نیست که بتوان از آن چشم پوشی یا در برابر آن سکوت کرد .

نیروهای مبارزه با تروریسم عراق هفته گذشته به تیپ 45 الحشد الشعبی که نیروهای کتائب حزب الله عراق در آن حضور داشتند یورش بردند و تعدادی از نیروهای الحشد را دستگیر کردند که البته افراد دستگیر شده نگهبانان مقر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده عراقی: هدف آمریکا، درگیری سرویس مبارزه با تروریسم با گروه های مقاومت است

نماینده عراقی: هدف آمریکا، درگیری سرویس مبارزه با تروریسم با گروه های مقاومت است