مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 03:552020-06-30اجتماعي

اوقات فراغت کرونایی خود را چگونه بگذرانیم


مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از راه اندازی کانون مجازی برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از راه اندازی کانون مجازی برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: شرکت در این کلاس ها کاملا رایگان است.

فرزاد رحیمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص برنامه ریزی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان باتوجه به شیوع کرونا ویروس، اظهار کرد: ثبت نام حضوری کلاس های تابستانه در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری آغاز شده است، اما باتوجه به روند افزایشی ابتلا به کرونا و نگرانی والدین استقبال چندانی از کلاس های حضوری این کانون صورت نگرفت.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از راه اندازی کانون مجازی برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: علاقه مندان به شرکت در دوره های آموزشی می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی Kpf.

ir در کارگاه آموزشی رشته های مورد علاقه خود ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: مدرسان مطرح کشوری و استانی در این کانون های مجازی حضور دارند و کلاس ها به صورت آنلاین و آفلاین برگزار می شود و کلاس ها کاملا رایگان است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوقات فراغت کرونایی خود را چگونه بگذرانیم

اوقات فراغت کرونایی خود را چگونه بگذرانیم