مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 04:002020-06-30اقتصادي

آغاز عملیات آبرسانی به روستای کهنک دزفول


گام نخست عملیات آبرسانی به روستای کهنک با تجهیز کارگاه توسط پیمانکار آغاز و چاه مورد نیاز حفر شده است که با تکمیل آن مشکل آب روستاهای کهنک، - بنه قیصر و فیروزآباد برطرف می شود.

بخشدار چغامیش دزفول با اشاره به مشکلات اهالی روستای کهنک درخصوص آب آشامیدنی گفت: عملیات آبرسانی به این روستا با تجهیز کارگاه توسط پیمانکار آغاز شده است.

مرتضی جودی‌فر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر آب آشامیدنی 400 خانوار روستای کهنک با حدود 2 هزار نفر جمعیت جیره بندی است و از ساعت هفت صبح تا 13 به دلیل نبود آب پمپ قطع می‌شود.

وی با بیان اینکه چاه آب آشامیدنی کهنک و روستای سبزآب مشترک است، اظهارداشت: تاکنون برای رفع موقت مشکل این خانوارها 400 شل آب معدنی بین اهالی توزیع شده ضمن اینکه روزانه حدود 70 هزار لیتر آب با تانکر سیار به مخزن این روستا تزریق می‌شود.

بخشدار چغامیش دزفول افزود: قطعی برق و پمپ از دیگر مشکلات مرتبط با قطعی آب آشامیدنی روستای کهنک است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دزفول نیز در این باره گفت: گام نخست عملیات آبرسانی به روستای کهنک با تجهیز کارگاه توسط پیمانکار آغاز و چاه مورد نیاز حفر شده است که با تکمیل آن مشکل آب روستاهای کهنک، بنه قیصر و فیروزآباد برطرف می‌شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات آبرسانی به روستای کهنک دزفول

آغاز عملیات آبرسانی به روستای کهنک دزفول