مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 05:302020-06-30اجتماعي

تحصیل، بهترین هدف برای فرزندان است؟


تحصیل و موفقیت تحصیلی در نگاه اول زیبا و مثبت به نظر می رسد، اما توجه به این نکته که گرایش تمام کودکان و نوجوانان به تحصیل در بهترین سطح و عدم توجه به علایق کودکان، - ایسنا/لرستان یک روانشناس گفت: تحصیل و موفقیت تحصیلی در نگاه اول زیبا و مثبت به نظر می رسد، اما توجه به این نکته که گرایش تمام کودکان و نوجوانان به تحصیل در بهترین سطح و عدم توجه به علایق کودکان، تأثیرات بسیار منفی بر سلامت روحی و جسمی فرزندان و حتی اقتصاد کشور می گذارد.

رضا عباسی راد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که نقش والدین در تحصیل به اندازه ای است که می تواند مسیر زندگی هر کودک را مشخص کند، اظهار کرد: والدین با سبک تربیتی، رفتار، ارتباطات، نگرش و.

به فرزندانشان یاد می دهند که چه چیزی برای زندگی لازم و چه چیزی مضر است.

وی ادامه داد: این والدین هستند که امکانات و شرایط را به نحوی ایجاد می کنند که کودکان فرصت پیشرفت در زمینه های مختلف زندگی را داشته باشند، اما گاهی تصمیمات آن ها براساس معیارهای نامناسب بوده و علارغم تلاش هایشان نمی توانند آینده خوبی را برای فرزندشان رقم بزنند.

عباسی راد با اشاره به این که خانواده های امروزی، نسبت به نسل های گذشته حساسیت بسیار بیشتری نسبت به تحصیل و موفقیت تحصیلی فرزندانشان دارند، عنوان کرد: برخی که فرزندان درس خوان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل، بهترین هدف برای فرزندان است؟

تحصیل، بهترین هدف برای فرزندان است؟