مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 05:352020-06-30اجتماعي

کاهش زمین خواری در اراضی ملی استان در 3ماهه نخست امسال


مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: تعرض به اراضی ملی در مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان کاهش چشمگیری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، شهرام احمدی از کاهش چشمگیر تصرف غیرمجاز در مناطق تحت مدیریت در استان در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری افزود: با اقدامات هدفمند صورت گرفته و افزایش گشت و کنترل در سطح مناطق تحت مدیریت استان شاهد کاهش چشمگیر در مساحت و تعداد تخلفات مربوط به زمین خواری و تصرف غیرمجاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در این راستا اظهار داشت: دو متخلف در شهرستان کیار با فراهم آوردن موجبات از بین رفتن پوشش گیاهی در مراتع اراضی ملی، قصد داشتند اقدام به خرید و فروش آن بکنند که با هوشیاری مأموران یگان حفاظت محیط زیست شناسایی و به دادگاه معرفی شدند.

احمدی ادامه داد: پس از ارجاع پرونده به دستگاه قضایی و طی مراحل قانونی، در نهایت این دو نفر متخلف به جرم مشارکت در خرید و فروش مراتع به صورت غیرمجاز، هرکدام به 6 ماه حبس تعزیری محکوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمین خواری در اراضی ملی استان در 3ماهه نخست امسال

کاهش زمین خواری در اراضی ملی استان در 3ماهه نخست امسال