مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 05:452020-06-30اجتماعي

گردشگری خلاق تنها راهکار توسعه گردشگری در دوران بعد از کرونا


مدرس دوره های گردشگری معتقد است که گردشگری خلاق، تنها راهکار توسعه گردشگری در دوران بعد از کرونا است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدرس دوره های گردشگری معتقد است که گردشگری خلاق، تنها راهکار توسعه گردشگری در دوران بعد از کرونا است.

میکاییل نظری در وبینار گردشگری خلاق با اشاره به اهمیت آشنایی با فضای پس از دوران کرونا در صنعت گردشگری، گفت: در دوران کرونا از طریق گردشگری مجازی، گردشگران می توانند به صورت مجازی و آنلاین از بسیاری از جاذبه ها و موزه ها بازدید کنند و این امر باعث کم شدن رنج سفر و هزینه سفر برای آنان می شود که به نظرم به دلیل مزایای این نوع گردشگری، بازدید مجازی در دوران بعد از کرونا نیز ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: در این میان مقاصد سفر و آژانس های مسافرتی موفق خواهند بود که گردشگری خلاق را وارد قسمت های مختلف بسته های سفر بکنند و در بخش هایی از جمله اقامت، غذا، بازدید از جاذبه و خرید خلاقیت به خرج دهند تا تجربه ی متفاوتی را برای گردشگران رقم بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی توضیح داد: به عنوان مثال آیا می توانید طعم کوفته تبریزی را به گردشگر مجازی بچشانید؟ آیا می توانید زیبایی و لذت اقامت در چادرهای عشایری و شرکت در مراسمات آیینی قوم های مختلف را به گردشگران، از پشت تلفن همراه یا تصاویر نشان دهید؟ این ها همان جذابیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری خلاق تنها راهکار توسعه گردشگری در دوران بعد از کرونا

گردشگری خلاق تنها راهکار توسعه گردشگری در دوران بعد از کرونا