مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 05:552020-06-30پزشكي

ورود کاله به بازار محصولات تقویت سیستم ایمنی بدن با کفیر ناری


گروه صنایع غذایی سولیکو کاله به تازگی با محصولات «کفیر ناری»، که حاوی باکتری های مفید پروبیوتیک است، تقویت سیستم ایمنی بدن را در برابر ویروس ها و باکتری ها نوید می دهد.

- گروه صنایع غذایی سولیکو کاله به تازگی با محصولات کفیر ناری ، که حاوی باکتری های مفید پروبیوتیک است، تقویت سیستم ایمنی بدن را در برابر ویروس ها و باکتری ها نوید می دهد.

در دورانی که با شیوع بیماری جهان‌گیری همچون کرونا، تقویت سیستم ایمنی بدن اهمیت ویژه‌ای یافته، گروه صنایع غذایی سولیکو کاله، برند مطرح لبنی کشور، به تازگی برند جدیدی با عنوان «کفیر ناری» را به بازار معرفی کرده است.

به گفته‌ی کارشناسان، مهم‌ترین خاصیت محصولات حاوی کِفیر، تقویت سیستم ایمنی بدن با استفاده از باکتری‌های پروبیوتیک خاص آن است.

محصولات کفیر ناری در حال حاضر به صورت نوشیدنی کفیر و ماست کفیر به بازار عرضه شده و قرار است محصولات دیگری نیز در این طبقه عرضه شوند.

تاریخچه و خواص کفیر: با جستجویی ساده در اینترنت به هزاران مقاله‌ی تاریخی و علمی در مورد کفیر و تایید فواید سلامتی آن می‌رسیم.

منشاء کِفیر (به انگلیسی Kefir)، به 2 هزار سال پیش و کوه‌های قفقاز باز می‌گردد که برای اولین بار، چوپانان این منطقه، از ترکیب قارچ کفیر -که خواص سلامتی‌بخش آن شناخته شده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کاله به بازار محصولات تقویت سیستم ایمنی بدن با کفیر ناری

ورود کاله به بازار محصولات تقویت سیستم ایمنی بدن با کفیر ناری