مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 06:552020-06-30سياسي

ادارات استان سمنان در میز خدمت نماز جمعه پاسخگوی مردم هستند


استاندار سمنان درباره راهکارهای ارتقای پاسخگویی مدیران دستگاه های اجرایی استان، گفت: یکی از اقدامات انجام شده در سطح استان ایجاد میز خدمت در نماز جمعه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضا آشناگر پیش از صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل مرکز ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری به میزبانی دفتر خود با اشاره به پاسخگویی ادارات در میز خدمت در نماز جمعه های استان بیان کرد: برگزاری جلسات میز خدمت در نمازجمعه و در میان اقشار مختلف مردم یکی از ابتکارات درون استان برای ارتقای تعامل بین مردم و مسئولان است.

وی با بیان اینکه این کار به ارتقا پاسخگویی مسئولان منجر می شود، ابراز داشت: رضایت مندی مردم از انجام این قبیل برنامه ها و پیگیری مطالبات آنان از جمله مواردی است که همواره مورد تاکید استانداری سمنان بوده و لازم است در راستای این امر مدیران میانی استان نیز اهتمام ویژه ای داشته باشند.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه یکی از بخش های بسیار مهم که نقش بسزایی در رضایتمندی مردم خواهد داشت، عملکرد درست و به موقع ادارات کل بازرسی استانداری ها محسوب می شود، ابراز داشت: در این راستا تلاش شده تا زمینه لازم برای ارتباط مردم با مدیران و پاسخگویی به اقشار مختلف انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات استان سمنان در میز خدمت نماز جمعه پاسخگوی مردم هستند

ادارات استان سمنان در میز خدمت نماز جمعه پاسخگوی مردم هستند