مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 07:152020-06-30فرهنگي

اثر نوجوانانه «یدو» با حال و هوای دفاع مقدسی کلید زده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی جعفری، کارگردان فیلم سینمایی 23 نفر که تجربه موفقی را در سینمای نوجوانانه رقم زده برای تجربه جدی خود در مقام کارگردانی به سراغ فیلم دیگری در حال و هوای کودکان و نوجوانان رفته است که این فیلم هم روایتی از .

- اثر نوجوانانه یدو با حال و هوای دفاع مقدسی کلید زده شد مهدی جعفری در فیلم یدو که در گونه دفاع مقدس و کودک و نوجوان است، اولین ماه های جنگ تحمیلی را در آبادان در حال محاصره به تصویر کشیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی جعفری، کارگردان فیلم سینمایی 23 نفر که تجربه موفقی را در سینمای نوجوانانه رقم زده برای تجربه جدی خود در مقام کارگردانی به سراغ فیلم دیگری در حال و هوای کودکان و نوجوانان رفته است که این فیلم هم روایتی از بخش های مختلف دوران دفاع مقدس است.

مهدی جعفری، در گفتگو با دانشجو از آغاز تصویربرداری فیلم سینمایی یدو خبر داد و گفت: چند روزی است که تصویربرداری این فیلم سینمایی را با رعایت کامل نکات بهداشتی آغاز کرده ایم .

وی در خصوص بازیگران فیلم یدو گفت: ستاره پسیانی، اکبر اودود، سعید آلبوعبادی، میلاد صویلاوی، محمد مهدی آلبوعلی، ریحانه آریامنش، عبدالحلیم تقلبی، حسین پوریده، حمزه وطانی و طاهره نیک آزاد قرار است مقابل دوربین یدو بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر نوجوانانه «یدو» با حال و هوای دفاع مقدسی کلید زده شد

اثر نوجوانانه «یدو» با حال و هوای دفاع مقدسی کلید زده شد