مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 07:152020-06-30پزشكي

مبتلایان به بیماری های چشم درمان را جدی بگیرند


اغلب افرادی که دچار بیماری های چشمی هستند در سنین بالا قرار دارند و نباید از حضور در مراکز درمانی چشم پزشکی به دلیل بیماری کرونا خودداری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، خلیل قاسمی فلاورجانی، مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران با عنوان این مطلب که شایع شدن بیماری کووید 19 جنبه های مختلفی از زندگی را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: در زمینه چشم پزشکی هم شایع شدن این بیماری پاندمی کرونا باعث تغییرات قابل ملاحظه در زمینه های مختلف شده است.

وی ادامه داد: در زمینه آموزشی مانند سایر رشته ها به دلیل اینکه بخش های مختلف جامعه درگیر بیماری بودند به سمت درمان کرونا حرکت کردند و همکاران ما نیز وقفه بسیار کوتاهی را در امر آموزش داشتند، اما بلافاصله بعد از آن روش های مختلف آموزشی جایگزین شد و سعی شد روش های آموزشی به گونه ای تغییر کند که این همه گیری و تغییر اولویت های سلامت در آموزش کمترین تاثیر را بگذارد.

قاسمی فلاورجانی افزود: انجمن چشم پزشکی نیز کارگروه ویژه ای برای تصریح در زمینه آموزش مجازی تشکیل دادند و با بررسی های مختلف و وسیعی که در روش های مختلف آموزش و بر اساس شبکه جهانی اینترنت نرم افزارهای مورد هدف شناسایی و به سرعت برنامه ریزی برای کلاس های آموزشی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلایان به بیماری های چشم درمان را جدی بگیرند

مبتلایان به بیماری های چشم درمان را جدی بگیرند