مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 07:252020-06-30اجتماعي

تقویت باورهای دینی راهکاری برای کاهش آسیب های اجتماعی


معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت فرهنگی و همچنین تعامل سازنده با دستگاه ها و تقویت باورهای دینی را راهکاری بسیار عاقلانه برای حل معضلات اجتماعی برشمرد .

- ایسنا/خراسان شمالی معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت فرهنگی و همچنین تعامل سازنده با دستگاه ها و تقویت باورهای دینی را راهکاری بسیار عاقلانه برای حل معضلات اجتماعی برشمرد .

سرهنگ محسن عربی با بیان اینکه ارتقاء سطح فرهنگ عمومی جامعه در زمینه های گوناگون به واسطه اجرای برنامه های فرهنگی نهادینه می شود، گفت: اتخاذ رویکرد فرایندی و کلی نگر در کاهش آسیب های اجتماعی می تواند نقش بسزایی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، وی مهمترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی را تقویت باورهای دینی دانست، افزود: می توان با ارتقای سطح آگاهی شهروندان و با برنامه ریزی مناسب برای اوقات فراغت جوانان، جذب آنان در برنامه های فرهنگی با جنگ نرم دشمن مقابله کرد.

معاون اجتماعی پلیس خراسان شمالی با بیان اینکه خانواده ها، جوانان و نوجوانان مهمترین کانون جنگ نرم دشمنان هستند، گفت: خانواده ها باید با انتقال مهارت های تربیتی و آموزشی زمینه را برای رشد فکری فرزندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت باورهای دینی راهکاری برای کاهش آسیب های اجتماعی

تقویت باورهای دینی راهکاری برای کاهش آسیب های اجتماعی