مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 07:352020-06-30سياسي

موضوع حقابه کشاورزی ری را در مجلس پیگیری خواهیم کرد


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر با تاکید بر تشکیل کارگروه حقابه کشاورزی در ری گفت: موضوع حقابه کشاورزی ری را در مجلس پیگیری خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی یزدی خواه صبح سه شنبه در جریان بازدید از بخش قلعه نو و محور ری ورامین و دوربرگردان طالب آباد که با حضور فرماندار ری برگزار شد در نشست جمع بندی که در محل سالن جلسات شهرداری قلعه نو برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت اظهار داشت: طی جلسه ای که با نمایندگان شهر و توابع تهران برگزار شد مقرر گشت که مشکلات عمده شهر احصا و طی چند سال دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه برخی مشکلات کلیدی و در هم تنیده هستند گفت: موضوع حمل و نقل از این موارد است که طرح حمل و نقلی ومترو راه افتاده و موضوع مترو و قطار شهری که با توسعه آن توجیه اقتصادی و کاهش آلودگی هوا را علاوه بر آسایش مردم و جابه جایی قطب های جمعیتی را خواهیم داشت.

یزدی خواه گفت: شأن ما مسئولین خدمتگزاری به مردم است و صلاحیت مان را از طریق خدمت به مردم می توانیم اثبات کنیم و در این زمینه رعایت 2 مؤلفه مهم است که اول کار کردن برای مردم است و دوم کار برای تقویت دین مداری مردم می باشد وگرنه اگر کار فقط بحث دادن خدمات و اثبات باشد طاغوت نیز همین کار را می کرد و در این راستا نظام اسلامی خدمات زیادی را ارائه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع حقابه کشاورزی ری را در مجلس پیگیری خواهیم کرد

موضوع حقابه کشاورزی ری را در مجلس پیگیری خواهیم کرد