مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 07:502020-06-30اقتصادي

راه اندازی مجموعه نمایشگاهی و فروشگاهی زیلو تا یک ماه آینده


مجموعه نمایشگاهی و فروشگاهی زیلو حداکثر تا یک ماه آینده تکمیل و در اختیار هنرمندان زیلوباف قرار خواهد گرفت تا فرصت بیشتری برای فروش محصولات آنها مهیا شود.

- ایسنا/یزد فرماندار میبد اعلام کرد: مجموعه نمایشگاهی و فروشگاهی زیلو حداکثر تا یک ماه آینده تکمیل و در اختیار هنرمندان زیلوباف قرار خواهد گرفت تا فرصت بیشتری برای فروش محصولات آنها مهیا شود.

محمد دهقان معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان یزد در جلسه شورای راهبری خوشه زیلو که به میزبانی فرمانداری میبد و با حضور رییس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، فرماندار و شهردار میبد برگزار شد، ضمن تشکر از حضور اعضا به اهتمام این شرکت در مورد توسعه هنر صنعت زیلو با توجه به شیوع کرونا در ماه های گذشته، به برخی از مهمترین دستاوردها در این باره نیز اشاره کرد.

معاون شهرک های صنعتی استان،خوشه زیلو را به عنوان یکی از فعال ترین خوشه های توسعه کشور مطرح و بر حمایت مدیران شهرستان میبد از این طرح تاکید کرد.

مهدی باصولی رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد نیز در این نشست اظهار کرد: صنعت زیلو با وجود فراز و نشیب های متعدد همچنان پایدار باقی مانده و با دیدگاه مسئولان به خصوص فرمانداری میبد اقدامات قابل توجهی در این راستا انجام شده تا به واسطه رشد و حمایت، این هنر صنعت به جایگاه واقعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مجموعه نمایشگاهی و فروشگاهی زیلو تا یک ماه آینده

راه اندازی مجموعه نمایشگاهی و فروشگاهی زیلو تا یک ماه آینده