مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 07:552020-06-30سياسي

تدارک برای تأمین غرامت ها و خسارت های حادثه هواپیمایی اوکراینی


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح از تدارک برای تأمین غرامت ها و خسارت های حادثه هواپیمای اوکراینی برای پرداخت به خانواده های داغ دیده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد حجت الاسلام شکرالله بهرامی در جمع رسانه های خراسان شمالی با اشاره به هدف از تشکیل سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهار کرد: فلسفه وجودی این نهاد در اصل 172 قانون اساسی تعریف شده است.

وی افزود: رسیدگی به جرائم رخ داده در نیروهای مسلح ازجمله اقدامات است که در ابتدا، این مجموعه در تلاش برای پیشگیری از وقوع جرم است و پس ازآن در صورت ارتکاب به جرم، رسیدگی به آن، باز اجتماعی شدن فرد مجرم و جلوگیری از حذف این فرد از سیستم نظامی در برنامه ها  و اولویت های سازمان قضایی نیروهای مسلح است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح همچنین درباره آخرین وضعیت پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: تحقیقات مفصلی در این پرونده انجام شده و به مراحل مناسبی رسیده و به دنبال تأمین و پرداخت غرامت ها و خسارت ها از سوی دولت به خانواده های داغ دیده هستیم.

وی از ارسال پرونده پس از پایان تحقیقات نیز خبر داد و گفت: در آینده این پرونده پس از پایان تحقیقات به دادگاه ارسال می شود.

بهرامی همچنین درباره وضعیت پرونده حادثه ناوچه کنارک خاطرنشان کرد: تحقیقات مفصلی درباره این پرونده از سوی ستاد کل نیروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک برای تأمین غرامت ها و خسارت های حادثه هواپیمایی اوکراینی

تدارک برای تأمین غرامت ها و خسارت های حادثه هواپیمایی اوکراینی