مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 08:052020-06-30سياسي

خانه مطبوعات باید به طور جد به بحث فضای مجازی ورود کند


خانه مطبوعات باید به طور جدی به بحث فضای مجازی ورود کند و به مطبوعات کاغذی بسنده نکند.

- ایسنا/اردبیل امام جمعه اردبیل گفت: خانه مطبوعات باید به طور جدی به بحث فضای مجازی ورود کند و به مطبوعات کاغذی بسنده نکند.

آیت الله عاملی 10 تیر ماه در دیدار با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان اردبیل با اشاره به اینکه هنوز در جامعه اهمیت کار فرهنگی مشخص نشده و از بی مهری مسئله فرهنگ رنج میبریم خاطرنشان کرد: هنوز به این فکر و تلقی نرسیدیم که اگر ذهن، فکر، احساس و عواطف جامعه را مدیریت کنیم، بسیاری از مشکلات اقتصادی و بزه های اجتماعی حل خواهد شد.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتدار، یعنی اقتدار فرهنگی اشاره کرد و گفت: درحال حاضرتمام مشکلات اقتصادی کشور بدون شک منشأ فرهنگی دارد به طوری که بزه هایی مثل دروغ، خلف وعده، اختلاس، رشوه، رانت خواری، استئثار، نبود وجدان کاری، نبود احساس های جمعی، عدم رعایت شایسته سالاری و.

همه ریشه فرهنگی دارد و لذا گفته می شود که فرهنگ به مثابه ریل و اقتصاد قطار روی آن است و با خرابی ریل نباید انتظار حرکت از قطار داشت .

وی ادامه داد: هر کشوری که توانسته به پیشرفتی نائل شود، قطعا قبلا یک انقلاب فرهنگی داشته است یعنی اگر مبدأ خط تحول آنها بررسی شود، قطعاخواهیم دید که ابتدا اقدام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه مطبوعات باید به طور جد به بحث فضای مجازی ورود کند

خانه مطبوعات باید به طور جد به بحث فضای مجازی ورود کند