مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 08:252020-06-30حوادث

دستگیری تیراندازان مخل امنیت نیشابور


افرادی که در نیشابور با تیراندازی مخل امنیت و آرامش مردم شده و متواری بودند در مدت کمتر از یک ماه دستگیر شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی نیشابور گفت: افرادی که در نیشابور با تیراندازی مخل امنیت و آرامش مردم شده و متواری بودند در مدت کمتر از یک ماه دستگیر شدند.

سرهنگ حسین دهقان‎پور در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: در پی چند فقره نزاع های دسته جمعی با سلاح سرد بلافاصله در این زمینه تیمی تخصصی تشکیل و شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی مطرح کرد: این افراد که شناسایی شده و تحت تعقیب قرار داشتند در حین تحقیقات و نقاط مختلف هم نزاع های دیگری نیز داشتند که در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی ابتدا سرکرده این باند در مخفیگاهش و سپس سه نفر دیگر نیز دستگیر و خودرو آن ها توقیف شد.

فرمانده انتظامی نیشابور با بیان اینکه این افراد سابقه دار بودند، اظهار کرد: با توجه به اینکه این افراد رعب و وحشت در میان مردم ایجاد کرده بودند و با اسلحه شکاری تیراندازی می کردند به همین علت با دستور فرمانده انتظامی شهرستان و پیگیری دستگاه قضایی در این زمینه تیم ویژه ای تشکیل شد.

وی ادامه داد: پس از تحقیقات فراوان چهار نفر که از اعضای اصلی این باند بودند در کمتر از یک ماه دستگیر شدند، این اراذل و اوباش بیشتر در مناطق ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری تیراندازان مخل امنیت نیشابور

دستگیری تیراندازان مخل امنیت نیشابور