مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 08:252020-06-30اقتصادي

26 طلاق به ازای هر 100 مورد ازدواج در استان بوشهر


سرپرست اداره ثبت اسناد و املاک استان بوشهر از افزایش 20 درصدی طلاق در استان خبر داد و گفت: 26 طلاق به ازای هر 100 مورد ازدواج در استان بوشهر رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد دلجو ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل ثبت اسناد بوشهر دارای 12 حوزه ثبتی شامل 10 مرکز شهرستان، یک شهر و یک نمایندگی است.

سرپرست اداره ثبت اسناد و املاک استان بوشهر خاطرنشان کرد: از 12 واحد ثبتی، هشت واحد دارای ساختمان ملکی، دو واحد استیجاری و دو واحد امانی هستند و به مردم خدمات دهی می کنند.

وی بیان کرد: دفاتر اسناد رسمی و ازدواج وطلاق که تا اواسط دهه هفتاد ثابت بوده است، رشد قابل ملاحظه ای یافته است و تعداد دفاتر به 98 واحد فعال و 53 دفتر ازدواج و طلاق ارتقا یافته است.

دلجو به وضعیت ازدواج و طلاق در استان اشاره کرد و افزود: در سه ماهه نخست امسال هزار و 700 مورد واقعه ازدواج در استان بوشهر ثبت شده است که در مقایسه با سال گذشته شش درصد رشد یافته است.

وی بابیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری تعداد 453 فقره طلاق در سطح استان ثبت شده است تصریح کرد: باید خانواده ها و دستگاه های متولی امر با افزایش مهارت زندگی زناشویی و سواد همسرداری، آموزش تفاهم و تعامل در تمامی امور، زوج و زوجه را مسئولیت پذیر نمایند تا شاهد کاهش میزان طلاق باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 طلاق به ازای هر 100 مورد ازدواج در استان بوشهر

26 طلاق به ازای هر 100 مورد ازدواج در استان بوشهر