مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 09:052020-06-30پزشكي

اجرای طرح غربالگری بینایی کودکان 3 تا 6 سال در شهرستان کاشان


رییس اداره بهزیستی کاشان از اجرای غربالگری بینایی کودکان سه تا شش سال در شهرستان کاشان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ام البنین متقی نژاد بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع بیماری کرونا از اسفندماه سال گذشته اظهار داشت: با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت مبنی بر احتمال اوج گیری شیوع بیماری کرونا در نیمه دوم سال جاری طرح غربالگری بینایی کودکان سه تا شش سال از 15 تیرماه تا پایان مهرماه در کاشان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این طرح به منظور جلوگیری از تنبلی چشم کودکان اجرا می شود، ابراز داشت: در سال های گذشته اجرای این طرح دو ماه به طول می انجامید که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی مدت زمان اجرای این طرح به چهار ماه افزایش یافته است.

رییس اداره بهزیستی کاشان با بیان اینکه این مدت در استان های گرمسیری تا یک ماه قابل افزایش است، تصریح کرد: برای به حداقل رساندن تماس های بین فردی، غربالگری در سال جاری صرفاً با دستگاه انجام می شود و استفاده از چارت E در پایگاه های غربالگری ممنوع است.

وی از کاهش مراکز غربالگری در کاشان با توجه به شیوع کرونا خبر داد و بیان داشت: براساس پروتکل های اجرایی، غربالگران در صورت داشتن علائم تب، لرز، سرفه، گلودرد، تنگی نفس و سایر علائم سرماخوردگی یا سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح غربالگری بینایی کودکان 3 تا 6 سال در شهرستان کاشان

اجرای طرح غربالگری بینایی کودکان 3 تا 6 سال در شهرستان کاشان