موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 09:352020-06-30سياسي

عطر پرچم متبرک امام رضا(ع) در ایسنا پیچید


تعدادی از خادمان آستان قدس رضوی به همراه تعدادی از اعضای هیئت زینبیون(س) اصحاب رسانه همدان به مناسبت دهه کرامت در دفتر ایسنا حضور یافتند.

- ایسنا/همدان تعدادی از خادمان آستان قدس رضوی به همراه تعدادی از اعضای هیئت زینبیون(س) اصحاب رسانه همدان به مناسبت دهه کرامت در دفتر ایسنا حضور یافتند.

مسئول آموزش آستان قدس رضوی در جمع خبرنگاران ایسنا، بیان کرد: وقتی فیلمی از آستان قدس پخش می شود همگی دوست داریم در حرم باشیم که متأسفانه با توجه به شرایط کرونایی امکان پذیر نیست اما احادیثی از امام رضا(ع) در دست است که می فرمایند هر کسی در هر جای دنیا که باشد ما را می بیند و پیش ماست .

حمید خاکی زاده ادامه داد: هیچ چیز بالاتر از این نیست که هر لحظه با نام، پرچم و لباس خادمی به فکر خادمان ائمه بزرگوار باشیم و باید همیشه این جمع را حفظ کنیم و برای کسانی که در بستر بیماری هستند، دعای کنیم.

وی با بیان اینکه باید برای اکیپ پزشکی کشور دعای مخصوصی داشته باشیم، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری جنگ دوم از جنگ اول سخت تر است و این روزها خداوند همه ما را با یک ویروس میکروبی آزمایش می کند و امیدواریم جامعه پزشکی سلامت باشند هر چند متأسفانه هر روز تعدادی از این عزیزان را از دست می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطر پرچم متبرک امام رضا(ع) در ایسنا پیچید

عطر پرچم متبرک امام رضا(ع) در ایسنا پیچید