مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 09:452020-06-30سياسي

کتاب «عیون انوار الرّضا» منتشر شد/در باب فضیلت زیارت امام رضا (ع)


کتاب «عیون انوار الرّضا» که شرحی بر کتاب «عیون الاخبار الرضا» است به همت  پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع) منتشر شد.

- کتاب عیون انوار الرّضا که شرحی بر کتاب عیون الاخبار الرضا است به همت  پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع) منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در اعتقاد و باور ما مسلمانان، زیارت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از مهم ترین و با فضیلت ترین اعمال عبادی است چرا که زیارت آن بزرگواران از سویی یکی از بهترین راه های توجه، توسل و ایجاد ارتباط قلبی و عاطفی با آن بزرگواران است و توجه به آن در حقیقت توجه به وجه باقی و فناناپذیر خداوند است و از سوی دیگر زیارت اهل بیت اسباب تبلیغ و گسترش مرام و مذهب تشیع را فراهم می سازد و گامی مهم در مسیر جامه عمل پوشاندن به توصیه پیامبر اکرم (ص) نسبت به ثقلین به شمار می رود.

لذا همچنان که انس بیشتر با قرآن کریم و نیز قرائت، تدبر، تفکر و توجه به آن، محوریت قرآن کریم در دین را تثبیت می کند، بی تردید زیارت اهل بیت (ع) و توجه هر چه بیشتر به آن بزرگواران، موجب حفظ محوریت دینی آنان در کنار قرآن کریم گردد.

از این رو معصومان (ع) در روایات بسیاری، زیارت اهل بیت (ع) را مورد توصیه و تأکید قرار داده و با ذکر ثواب ها و آثار دنیوی و اخروی بسیاری، مؤمنان را به این عمل مقدس تشویق و ترغیب نموده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «عیون انوار الرّضا» منتشر شد/در باب فضیلت زیارت امام رضا (ع)

کتاب «عیون انوار الرّضا» منتشر شد/در باب فضیلت زیارت امام رضا (ع)