مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 09:452020-06-30سياسي

فعالیت های کتابداران کشور بیشتر منعکس شود


در صورت انعکاس و اطلاع رسانی فعالیت ها کتابداران کشور، دولت و مجلس به جایگاه و اثرگذاری کتابخانه های عمومی پی می برند و در تخصیص بودجه به نهاد بی مهری نخواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم تکریم محمدهادی ناصری طاهری و معارفه مهدی توکلیان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل نهاد کتابخانه های عمومی کشور دیروز دوشنبه 9 تیر با حضور دبیرکل و شورای معاونین این نهاد برگزار شد.

علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این مراسم با اشاره به اهمیت انعکاس فعالیت کتابداران گفت:روابط عمومی نهاد نسبت به دوران قبل پیشرفت فوق العاده ای داشته با این حال هنوز با شرایط مطلوب فاصله بسیاری داریم؛ این فاصله در دو موضوع بیشتر خودنمایی می کند؛ نخست، مقایسه حجم فعالیت های موثر کار نهاد با دستگاه های مشابه فرهنگی و دوم که مسئله ای مهم است، انعکاس فعالیت های فرهنگی کتابداران در سطح استان ها است.

وی افزود: هزاران کتابدار در کتابخانه ها و نیروی انسانی در معاونت ها و ادارات مختلف ستاد مرکزی و استان ها در حال فعالیت هستند.

به عنوان مثال، کتابداران بدون درخواست سازمان و به صورت خودجوش، در ایام تعطیلی کتابخانه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، تعطیلات عید و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های کتابداران کشور بیشتر منعکس شود

فعالیت های کتابداران کشور بیشتر منعکس شود