مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 09:502020-06-30اقتصادي

آخرین آمار کرونا تا دهم تیر/ 147 تن دیگر جان باختند


از میان موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در 24 ساعت اخیر، آزمایش 2457 تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-19» اضافه شود؛ - وای اگر تازه رسیده معتبر شود.

امروز اعلام شد که محققان چینی اعلام کردند یک ویروس جدید در خوک ها را کشف کردند که می تواند پاندمیک دوم در دنیا را بوجود اورد.

هر چه می کشیم از تازه به دوران رسیدگی این محققان چینی ست.

حالا که به خاطر سرمایه گذاری شرکتهای اروپایی و امریکایی چین توانست مقداری خرت و پرت تولید کند و سود کند رفته مثلا از محققان غربی جلو بزنه و بدون دلیل شروع کرد به ور رفتن ویروسهای جانواران دیگر برای مطالعه و تحقیق! یکی نیست به این محققان خود شیفته و تازه به دوران رسیده چینی بگوید که فقط توانایی خرید وسایل ازمایشگاهی مدرن امریکایی و اروپایی و کپی کردن کار انها که دلیل نمی شود شما عالم شدید و بروید این همه ویروس را انگلوک کنید.

در مورد کرونا هم همین کار را کردند و به فکر خودشون می خواستند زودتر از محققان غربی این ویروسهای خفاشها را شناسایی کنند و مقالات ان را به نام خود و چین ثبت کنند .

نتیجه این شد که خفاشهایی که میلیونها سال دور از انسانها و پستانداران دیگر در غارها و نقاط دور افتاده زندگی می کردند را بر داشتند اوردند وسط شهر ده میلیون نفری ووهان تا در ازمایشگاه فوق پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار کرونا تا دهم تیر/ 147 تن دیگر جان باختند

آخرین آمار کرونا تا دهم تیر/ 147 تن دیگر جان باختند