مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 10:002020-06-30اقتصادي

تعداد روزهای عرضه اولیه سهام شرکت های بورسی افزایش می یابد


وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که سعی ما این است که طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان تیر ماه سال جاری، تعداد روزهای عرضه اولیه سهام شرکت های بورسی از یک روز به دو روز در هفته افزایش یابد.

- وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که سعی ما این است که طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان تیر ماه سال جاری، تعداد روزهای عرضه اولیه سهام شرکت های بورسی از یک روز به دو روز در هفته افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد دژپسند در نود و ششمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی، اظهار کرد: یکی از مباحث بسیار مهمی که باید به طور متمرکز به آن پرداخته شود، بهبود فضای کسب و کار است که خوشبختانه با پیگیری های انجام شده در این زمینه اقدامات مهم و ارزشمندی انجام شده است و ایجاد پنجره واحد صدور مجوزهای شروع کسب وکار یکی از این اقدامات بود که با این اقدام، طول زمان فرآیند صدور مجوزها از 72.

5 روز به سه روز کاهش یافت.

وی ادامه داد: در حال حاضر در سامانه G4B (درگاه ملی مجوزهای کشور) زمان صدور مجوزها از 55 روز در تیر ماه 1398 به چهار روز در اردیبهشت 1399 کاهش یافته است که این دست آورد بسیار خیره کننده و تحولی اساسی محسوب می شود.

گمرک از طریق تسهیل فرایند تجارت خارجی هم محرک تولید در کشور و هم روان ساز صادرات و واردات است که بحمدالله با تلاش های صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد روزهای عرضه اولیه سهام شرکت های بورسی افزایش می یابد

تعداد روزهای عرضه اولیه سهام شرکت های بورسی افزایش می یابد