مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 10:002020-06-30ورزشي

جذابیت های تنیس می تواند بخش خصوصی را جذب این رشته کند


رییس فدراسیون تنیس، جذابیت های این رشته را موجب جذب صاحبان صنایع و بخش خصوصی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس صبح امروز باحضور در مجمع سالیانه هیئت استان البرز که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین شاخص های وزارت ورزش و جوانان در زمینه ارزیابی فدراسیون ها، بحث تعداد ورزشکاران سازمان یافته است که انتظار داریم هیئت های استانی توجه ویژه ای به این مسئله داشته باشند.

وی افزود: هم اکنون در استان البرز 218 ورزشکار سازمانه یافته و 8 باشگاه ثبت شده در رشته ی تنیس فعالیت می کنند که با توجه به پتانسیل این استان و حرکت رو به توسعه ای که در آن صورت گرفته، انتظار داریم این اعداد رشد چشمگیری پیدا کنند.

عزیزی فقدان آیین نامه برای تأسیس باشگاه های تنیس را یکی از مشکلات این حوزه دانست و گفت: در حال تدوین آیین نامه ای برای تأسیس و حمایت از باشگاه های ورزشی تنیس در سطح کشور و ارائه آن به وزارت ورزش و جوانان هستیم.

وی تنیس را رشته ای المپیکی و بسیار مهیج و جذاب ارزیابی کرد و ادامه داد: جذابیت های تنیس می تواند صاحبان صنایع و بخش خصوصی را جذب این رشته کند و هیئت های استانی باید از این موقعیت نهایت بهره را ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذابیت های تنیس می تواند بخش خصوصی را جذب این رشته کند

جذابیت های تنیس می تواند بخش خصوصی را جذب این رشته کند