مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 10:152020-06-30سياسي

وظیفه مختص شورا و اختیار برای دولت


عضو شورای عالی استان ها و رییس شورای اسلامی شهر شیراز، با بیان اینکه وظایف بر عهده شورا و اختیارات در دست دولت است، مدعی شد که شورا حتی در موضوع هزینه کردن بودجه ای که مصوب می کند اختیار لازم را ندارد.

- ایسنا/فارس عضو شورای عالی استان ها و رییس شورای اسلامی شهر شیراز، با بیان اینکه وظایف بر عهده شورا و اختیارات در دست دولت است، مدعی شد که شورا حتی در موضوع هزینه کردن بودجه ای که مصوب می کند اختیار لازم را ندارد.

سید عبدالرزاق موسوی سه شنبه 10 تیر در جمع خبرنگاران، تولیت دولت در بحث نیروی انسانی شهرداری ها را فاقد پشتوانه حقوقی و منطقی دانست و خواستار واگذار شدن ساماندهی نیروی انسانی شهرداری به شوراها شد و گفت: شوراها قانوان مرجع تصویب و تحقیق کننده بودجه شهرداری ها و البته پاسخگو بودن به مردم و افکار عمومی است.

موسوی نحوه به کارگیری و ساماندهی و مدیریت نیروی انسانی در شهرداری های کلانشهرها را از چالش های جدی حوزه مدیریت شهری دانست که مدام پیچیده تر می شود و گفت: اگرچه می دانیم که نقش نیروی انسانی در تحقق اهداف سازمانیِ دستگاهی همچون شهرداری که منابع مالی آن به طور مستقیم توسط مردم تأمین می شود، بسیار تعیین کننده است اما متأسفانه اکنون وضعیت نیروی انسانی در شهرداری های تمام کشور به ویژه کلان شهرهایی همچون تهران، شیراز،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه مختص شورا و اختیار برای دولت

وظیفه مختص شورا و اختیار برای دولت