مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 10:152020-06-30سياسي

کربلای 1 دشمن را در لاک دفاعی قرار داد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: با آزادسازی مهران تهدید دشمن تبدیل به فرصت شد و کربلای 1 دشمن را در لاک دفاعی قرار داد و قدرت تهاجمی را از آن ها گرفت.

- حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در پیامی به مناسبت سالروز آزادسازی مهران اظهار کرد: عملیات کربلای یک با ترکیبی از نیروهای دفاعی تمام کشور برای آزادسازی مهران انجام شد، در این عملیات شهدایی از سراسر کشور تقدیم شد که جانانه برای آزادسازی این خطه از کشورمان از چنگال بعثی ها جانفشانی کردند.

وی افزود: سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در بازپس گیری این شهر از بعثی ها غیرقابل چشم پوشی است که در کنار دیگر فرماندهان سپاه اسلام توان رزمی خود را به کار گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: عملیات کربلای یک در شرایطی انجام گرفت که دشمن عملیات متحرکی را آغاز کرده بود و برای به هم ریختن برنامه های جمهوری اسلامی با دفاع متحرکش شرایط سختی را برای رزمندگان اسلام به وجود آورده بود اما با آزادسازی مهران تهدید دشمن تبدیل به فرصت شد و کربلای 1 دشمن را در لاک دفاعی قرار داد و قدرت تهاجمی را از آن ها گرفت.

کریمی تبار اضافه کرد: سالروز عملیات کربلای یک شرایطی است که ما به گذشته برگردیم و نعمتی که خدا به ما داده را شاکر باشیم، الان ما در شرایط سختی زندگی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کربلای 1 دشمن را در لاک دفاعی قرار داد

کربلای 1 دشمن را در لاک دفاعی قرار داد