مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 10:252020-06-30سياسي

عروسی، عزا و مهمانی های خانوادگی، علت اصلی شیوع کرونا در ملایر


فرماندار ویژه ملایر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ادارات، اماکن ‏عمومی، تالارها و کانون های پرخطر را الزامی دانست و تأکید کرد: - ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ادارات، اماکن ‏عمومی، تالارها و کانون های پرخطر را الزامی دانست و تأکید کرد: ورود افراد بدون ماسک به ‏دستگاه های اجرایی و سایر اماکن عمومی ممنوع است.

‏ قدرت الله ولدی ظهر سه شنبه 10 تیرماه در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا شهرستان ملایر که با حضور اعضای کمیته ها و کارگروه های ستاد برگزار شد، افزود: حضور در مراسم عروسی و عزا، مهمانی های خانوادگی و تجمع ها علت اصلی افزایش شیوع ویروس کرونا در این شهرستان است.

وی اظهار کرد: توجه به فاصله گذاری اجتماعی، رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی اولویت نخست مبارزه و کنترل کرونا است و باید در این روند مراقب سالمندان و بیماران زمینه ای باشیم.

ولدی تصریح کرد: اجرایی شدن مصوبات ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا در این شهرستان توسط مدیران دستگاه های اجرایی، لازم الاجراست و با هرگونه کوتاهی مدیران در این زمینه به طور جدی برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروسی، عزا و مهمانی های خانوادگی، علت اصلی شیوع کرونا در ملایر

عروسی، عزا و مهمانی های خانوادگی، علت اصلی شیوع کرونا در ملایر