مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 10:302020-06-30اقتصادي

پرداخت بیش از 52 میلیارد تومان کمک معیشت ماهیانه به مددجویان آذربایجان شرقی


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی از پرداخت بیش از 52 میلیارد تومان کمک معیشت ماهیانه به مددجویان تحت حمایت در بهار سال 99 خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی از پرداخت بیش از 52 میلیارد تومان کمک معیشت ماهیانه به مددجویان تحت حمایت در بهار سال 99 خبر داد.

ابراهیم جعفری اظهار کرد: در سه ماهه نخست سالجاری بیش از 52 میلیارد و 600 میلیون تومان به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در قالب مستمری و کمک معیشت ماهیانه پرداخت شده است.

وی ادامه داد: بالغ بر 78 هزار و 66 خانوار در سراسر استان در حال حاضر تحت پوشش کمیته امداد هستند که 59 هزار و 376 خانوار از این جمعیت مستمری ماهیانه دریافت کرده و مابقی خانوارها به شکل تک یا چند خدمتی تحت حمایت قرار دارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان افزود: جامعه تحت حمایت این نهاد از اسفند ماه سال گذشته تاکنون و به دنبال شیوع ویروس کرونا بیش از 5000 خانوار افزایش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: به علت ارائه خدمات در زمینه خودکفایی و اشتغال به مددجویان، به مروز زمان تعداد خانوارهای تحت حمایت این نهاد آهنگ کاهشی داشته است ولی در شرایط خاصی مانند شیوع ویروس کرونا تعداد خانوارهایی به پوشش کمیته امداد استان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 52 میلیارد تومان کمک معیشت ماهیانه به مددجویان آذربایجان شرقی

پرداخت بیش از 52 میلیارد تومان کمک معیشت ماهیانه به مددجویان آذربایجان شرقی