مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 10:352020-06-30سياسي

پدیده کاهش جمعیت در روستاهای ایلام/ دانشگاه ها کمک کنند


معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه دانشگاه به پدیده کاهش جمعیت در روستاها کمک کنند، گفت: جمعیت از مولفه های مهم قدرت در معادلات جهانی است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد نوذری ظهر امروز سه شنبه در نشست شورای راهبردی جمعیت استان ضمن تبریک سالروز حماسه آزادسازی مهران یاد شهدای این عملیات غرورآفرین را گرامی داشت و گفت: شهر مهران متعلق به تاریخ و ملت بزرگ ایران است چرا که جای جای این شهر عزیز با خون فرزندان این سرزمین رنگین شده است.

وی در ادامه جمعیت را یکی از مولفه های مهم قدرت در عصر حاضر دانست و افزود: امروز بالا بودن جمعیت کیفی یکی از مولفه های اصلی در معادلات جهانی است و در کشور نیز بایست به این مقوله مهم پرداخته شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در ادامه گذری بر سیر جمعیت کشور طی دو قرن اخیر پرداخت و گفت: در سال 1300 جمعیت کشور قریب 10 میلیون نفر بوده در حالی که این میزان در پایان 1400 به 85 میلیون نفر به عبارتی 8.

5 برابری شده است.

وی با اشاره به این مطلب که با پدیده کاهش جمعیت در مناطق روستایی مواجه هستیم، خواستار کمک دانشگاهیان در این زمینه شد و گفت: قبلاً افزایش جمعیت بیشتر در مناطق روستایی بوده ولی امروز این موضوع معکوس شده و از آنجایی که روستا محل کار و تلاش و تولید است کاهش جمعیت نیروی کار جامعه در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده کاهش جمعیت در روستاهای ایلام/ دانشگاه ها کمک کنند

پدیده کاهش جمعیت در روستاهای ایلام/ دانشگاه ها کمک کنند