مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 10:502020-06-30سياسي

245 مدرسه در شهر و استان تهران نیاز به نوسازی و مقاوم سازی دارد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: 245 مدرسه در شهر و استان تهران نیاز به نوسازی و مقاوم سازی دارد که مقرر شد برنامه اجرایی آنها طبق اولویت بندی یک تا 5 ساله ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی زاده ظهر سه شنبه در بیست و پنجمین جلسه ستاد بازآفرینی استان تهران در خصوص موارد مطروحه قرچک اظهار داشت: مشکلاتی در حوزه تملک تپه فردیس قرچک جهت تبدیل به شهرک سفال وجود داشت که در صورت عدم توافق طرفین قانون ماده 9 اراضی در مورد آن اعمال می شود.

تقی زاده افزود: طرح گردشگری محله پویینک تهیه شده و مراحل اتمام طرح جهت تصویب باید طی شود و برای احداث کلانتری در این منطقه زمین اختصاص داده شده اما عملیات اجرایی آن شروع نشده که مقرر شد از طریق معاونت امنیتی این موضوع مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی عنوان داشت: 30 درصد آب توسط آبفا در محدوده بافت فرسوده قرچک اصلاح و زمینی نیز برای ایجاد مرکز سلامت و بهداشت اختصاص خواهد یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: طبق گزارش ارائه شده 91 مدرسه در شهرستان های استان تهران و 154 مدرسه در شهر تهران نیاز به نوسازی و مقاوم سازی دارند که مقرر شد برنامه اجرایی بر اساس اولویت بندی کوتاه مدت و میان مدت در بازه زمانی یک ساله و 5 ساله در این زمینه ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

245 مدرسه در شهر و استان تهران نیاز به نوسازی و مقاوم سازی دارد

245 مدرسه در شهر و استان تهران نیاز به نوسازی و مقاوم سازی دارد