مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 11:302020-06-30فناوري

برنامه ریزی برای بومی سازی اکوسیستم 5G در کشور / استفاده از محصولات داخلی


در بومی سازی شبکه ملی اطلاعات، چشم انداز خوبی را برای بومی سازی زیست بوم نسل پنجم ارتباطات (5G ) و استفاده از محصولات داخلی پیش بینی می کنیم.

- معاون وزیر ارتباطات گفت: در بومی سازی شبکه ملی اطلاعات، چشم انداز خوبی را برای بومی سازی زیست بوم نسل پنجم ارتباطات (5G ) و استفاده از محصولات داخلی پیش بینی می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات، ستار هاشمی در مورد راه اندازی پایلوت فناوری نسل پنجم ارتباطات (5G ) گفت: فناوری 5G سبب می شود تا علاوه بر افزایش سرعت و ارتقاء کیفیت ارتباطات و خدمات، ارائه سرویس های نوین و دور از دسترس حال حاضر، ممکن شود که این مهم، کاهش شکاف دیجیتالی بین شهرها و مناطق کم برخوردار را در پی دارد.

وی با بیان اینکه 5G بازیگران متنوعی دارد که نیازهای آنها متفاوت است، گفت: ایجاد زیرساخت های لازم جهت ارائه خدمات tele Medicine و Smart Hospital نظیر جراحی از راه دور، کمک به بهره وری تولید در محیط های صنعتی با استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی، مدیریت مصرف انرژی در حوزه هایی مانند حوزه کشاورزی، شکل گیری شهر هوشمند با استفاده از قابلیت های توأم این فناوری و همزیستی با فناوری اینترنت اشیا، دسترسی کاربران به سرویس پخش محتوای باکیفیت بالا از طریق تلویزیون های تعاملی از جمله این دستاوردها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای بومی سازی اکوسیستم 5G در کشور / استفاده از محصولات داخلی

برنامه ریزی برای بومی سازی اکوسیستم 5G در کشور / استفاده از محصولات داخلی